sunnuntai 28. elokuuta 2011

Eilen olin taas Klubilla.

Hei taas pitkästä aikaa! 

Yritin eilen laittaa puhelimella live-postausta, mutta Bloggerin puhelinsovellus ei oikein rakastanu mua, ei anneta sen kuitenkaan haitata. Korvaan nyt tän mun pienen blogini hiljaiselon oikein useammalla kuvalla! 


 Paljon kivoja bänditarroja.


Politiikkaa. Ei lisättävää.


Olin kuuntelemassa kunnon hevimättöä, mikä on ihan eri tyylistä musiikkia kun mitä mä yleensä kuuntelen. Kovin hauskaa se kuitenkin oli! Huomatkaa nakit jotka roikkuu mikkitelineestä, sopii hyvin yhteen heidän kappaleeseen jonka nimi oli kai Meat is murder. Muita sanoja en tunnistanu, mun hevi-örinän ymmärrys vaatii vielä harjoitusta. Esiintyjinä oli siis Cannabis Corpse (USA), Fullscale Conflict ja Cannibal Accident. Kuva taisi olla viimeisestä. Olin ihan hyvin kartalla taas siitä mitä tapahtuu... 


Saatte vielä tälläisen bonuskuvan.

Take care! 

Toivottavasti saan vielä lisää materiaalia kuvattua ja laitettua tännekin asti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti